پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تو نگاه کن و من نگاهت میکنم
نوشته شده در یک شنبه 23 آذر 1393
بازدید : 431
نویسنده : روزبه

تو نگاه کن و من نگاهت میکنم...
همین کافیست برای آرامش قلبهای بی قرارمان...
وقتی نگاهم میکنی...دنیا می ایستد...ابر سرگردان میشود...
ماه خود را پنهان میکند...ستاره ها چشمک میزندد برایمان...
وقتی نگاهم میکنی...نفسم میگیرد...قلبم کند میزند...پریشان میشود نگاهم ... 




:: برچسب‌ها: تو نگاه کن و من نگاهت میکنم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: